29 martie 2012

Painica floare - Simple bucurii

Noi mâncăm pâinică neagră cu tărâţe. E cojoasă şi gustoasă. Şi pot să spun că în timp am observat nişte deviaţii ale acului cîntarului în direcţia (mult) dorită de mine, of course. Lipsea la apel un kil sau cam aşa ceva. Presupun că şi pâinica asta e de vină.  

Pâine floare
Pâine floare

Din când în când însă (extremlly rare I must add)o mai iau pe arătură şi-mi cumpăr pâinică asta. Arată atât de bineeeee şi proaspătă e taaare bună. Şi fotogenică. 


Pâine floare
Pâine floare
Eu mi-am pus acum în cap să fac o floricică de-asta cu făină integrală sau neagră. Să vedem ce-o să iasă. Am tot dat târcoale altor bloguri şi-am găsit câteva reţete de pâinici care mai de care mai apetisante. So we have a plan!


În secţiunea Simple bucurii:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu