31 martie 2012

Cheesecake de la Trattoria Roma

Cine-a fost cuminte a primit prăjiturică! Adică eu. Stau şi tuşesc frummos în casă (doctor's order) însă lui Mister B i-a ieşit în cale Trattoria Roma. Şi cum la ora asta merge o leacă de şantaj sentimental am pisicit o rugăminte fierbinte şi anume să primesc un cheesecake cu fructe de pădure. Şi se pare că am pisicit like a pro pentru că am şi primit. Voila!
Cheesecake Trattoria Roma
Cheesecake Trattoria Roma

E un pic ciufulită prăjiturica mea pentru că nah! s-a plimbat serios cu maşinuţa. But, believe me, a fost la fel de bună ca întotdeauna! Moţul ăla de mentă e cireaşa cireşelor de pe tort.


8 comentarii:

  1. Sunt convinsa ca a fost delicioasa,abia astept sa se coaca fructele de padure pe care le ador.Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Cu adevarat delicioasa a fost. In ce ma priveste e cel mai bun Cheesecake pe care l-am papat pana acum.

      Ștergere
  2. Soooo pisiceste-te si vei primi! Eu una doa salivez pe poza. Sanatate!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Am pisicit deci am primit! :-)

      Ștergere
  3. am nimerit direct in fata cheesecake-ului asta...:)..drollin, drollin....e prajitura mea preferata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ce ma priveste marturisesc ca e o descoperire mai recenta. Ma limitam la prajituri cu ciocolata, frisca si eventual vanilie. Cheesecake-ul a fost o surpriza placuta, mai ales cel de la Trattoria Roma.

      Ștergere