2 aprilie 2012

Buna dimineata!

Iubesc să iau un mic dejun uşor şi sănătos. Fructe adică! 
Mic dejun cu fructe
Bună dimineaţa!
Nu ştiu cum sunt alţii însă mie îmi face foarte bine să mănânc fructe de cum fac ochi. N-am poftă de papa clasică pentru micul dejun şi aş face orice să sar peste plicticoşenia unsului untului pe pâine. Dar dacă-mi dai o pară sunt cea mai fericită de pe pământ.
Mic dejun cu fructe
Neaţa!
Am citit undeva că e sănătos să mănânci fructe dimineaţa. Se transformă uşor şi rapid în energie. Ca să nu mai vorbim de porţia de vitamine! Fructele sunt pentru mine întotdeauna o plăcere. Sunt uşoare, hrănitoare, hidratante. 

Mic dejun cu fructe
Rise and shine!
Şi dacă-mi mai dai şi un pahar cu iaurt şi o linguriţă cu miere I'm happy happy happy! Ready for a brand new day!

Mic dejun cu fructe
Good morning, sunshine!
Rise and shine!


2 comentarii:

  1. Cu asa un mic dejun cred si eu ca este una buna!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar a fost buna cu toate fructele acelea delicioase! Pentru mine e un obicei - imi incep ziua cu fructe si imi prieste de minune. Multumesc pentru comentariu, Alexandra. O seara buna!

      Ștergere