28 aprilie 2012

Fav - Ulei de masline aromat

Mă lăudam mai zilele trecute că am dat peste un supermarket meseriaş unde-am găsit tot felul de chestii faine. Ca de pildă uleiul ăsta, aici de faţă, după care sunt de-a dreptul topită. 
 
           

Are o aromă delicată, placută, discretă. E un ulei extravirgin de măslinuţe cu aromă de usturoi şi peperoncino. Îmi place teribil pentru că aromele sunt exact atât de intense pe cât mi-aş dori eu să fie. Nu duhneşte a usturoi, nu iei foc pe motiv de chilli. Dimpotrivă. Proporţiile sunt perfecte. Hai că l-am lăudat cum scrie la carte!!!


Mai nou toată păinica mea prăjită e măzgălită cu uleiul ăsta. Am înlocuit untul cu câteva picături de ulei aromat. Pe sticlă scrie că aromele sunt naturale şi sunt obţinute prin infuzie. Şi mai scrie că e foarte potrivit pentru bruschette, paste, sosuri, salate. Confirm!

6 comentarii:

  1. Si mie imi place foarte mult uleiul aromat, eu insa il fac acasa.
    Imi place mult cu rozmarin, usturoi, ardei iute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna idee! Am sa ma documentez. Iubesc condimentele de orice fel deci as avea muuuulte variante de experimentat. Multumesc pentru idee!

      Ștergere
    2. Asa iti poti doza ingredientele dupa bunul plac, cu mai putin usturoi daca nu-ti place, poti sa pui si o crenguta de rozmarin, piper boabe.

      Ștergere
    3. Suna foarte foarte bine! Chiar am sa incerc. Multumesc petru sfaturi!

      Ștergere