21 aprilie 2012

Pizza Margherita

Un fel de! O Margherita adaptată vreau să zic. Pentru că n-am avut mozzarella. Nu se poate! Ştiu! Ştiu! Margherita fără mozzarella nu există ... decât la mine în bucătărie. But it's my bucătărie :-) so ... se poate şi fără.
Pizza Margherita
Pizza Margherita

Mi-am luat ultimul număr din Good Food. Ador revista asta!!! Şi de drag că am pus mâna pe ultimul număr i-am şi făcut o poză frumoasă cu floricele asortate.

Good Food

În numărul de aprilie am găsit o reţetă de pizza Margherita. Good idea, zic şi direcţia bucătărie! N-am avut întocmai ingredientele din reţetă aşa că am adaptat la ce aveam eu prin bătătură. 

Am făcut un aluat de pizza. L-am întins într-o foaie aproximativ pătrăţică. Şi abia am aşteptat să fac uz de ultima pradă cu care am aterizat la domiciliu. Ta-taaaaa!

Am dat iama săptămâna trecută intr-un magazin unde-am găsit tot felul de chestii bune bune cu care o să mă laud mai târziu. Am inaugurat, ziceam, sticluţa cu ulei de măsline cu aromă de usturoi şi peperoncino după cum urmează - am uns generos aluatul meu cu uleiul ăsta cu o aromă delicată şi foarte plăcută şi l-am băzgălit apoi cu un pic de sos de roşii condimentat de subsemnata cu sare şi piper. Am presărat nişte busuioc - muuuuult busuioc pentru că îl iubesc. Am mai tocat fin şi două frunze de ceapă verde. Pe post de mozzarela (în sensul că e tot brînză - că altfel e din alt film) am sfărâmat cu furculiţa o bucăţică de brânză de oaie - cât să dea gust. A luat Mister B. o brânzică untoasă şi bună bună bună!!! Nah că mi l-am lăudat!

Pizza Margherita
Pizza Margherita
Am mai tăiat o roşie feliuţe subţiri, le-am aranjat frumoooos şi am pus moţ fiecărei felii de roşie câte o bucăţică mică de brînză de capră La Colline. Foarte bună şi probabil e păcat că am folosit-o în felul ăsta, dar aşa mi-a venit mie! Am băgat tava la cuptor vreo 30 de minute. Atât i-a luat cuptorului meu clasic şi nu foarte iute să coacă frumos pizza mea. 

Pizza Margherita
Pizza Margherita

Am tăiat-o felii pătrăţoase. Am făcut "n" poze şi apoi am chemat băiatul şi i-am dat să pape. 

Pizza Margherita
Pizza Margherita

Tres simple et delicieux! Or should I say - Delizioso!


8 comentarii:

  1. Arata f bine; nici eu nu apuc sa respect retetele ma adaptez mereu la ce am prin casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine faza cu adaptatul e regula se pare. Dar din fericire am cam fost mereu multumita de rezultat. Mereu spun ca am sa-mi fac un "stoc" de alimente de baza sa zicem, ca sa nu mai fiu prinsa in off-side. Dar nu prea am spatiu si nici nu sunt o zana a organizarii in asa fel incat sa consum totul la timp.

      Ștergere
  2. Daca e pizza sunt prezenta si la cum arata, mai ca m-as duce sa fac una :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut blatul de pizza rapid si usor si am de gand sa-l folosesc pentru mai multe feluri de pizza. Urmatoarea va fi cu ansoa si capere. Si mie imi place mult pizza. Si eu te pup!

      Ștergere
  3. arata tare bine!

    intr-adevar, Good Food e o revista faina ( dar cam scumpa)...asa ca de multe ori ma inspir de pe site-ul lor, inclusiv cel din afara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu le-am vizitat site-ul autohton de curand si e foarte reusit. Cat despre revista - pentru mine calitatea materialelor face toti banutii. Plus ca ador retetele lor! Si daca ne raportam la numarul de pagini, nu e mai scumpa decat alte reviste de gen. Merci pentru ideea cu site-ul lor de afara. Sa vedem ce mai e nou!

      Ștergere
  4. Si eu ador busuiocul, iar "margherita" este una din pizzele mele preferate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa-mi diversific portofoliul de pizze. Margherita e prima mea pizza. Merci pentru vizita, Ani. Te mai astept cu drag.

      Ștergere