1 aprilie 2012

Salata cu macrou afumat

Foiam eu netul cu drag şi spor în lung şi-n lat scrutând toată suflarea foodie autohtonă şi ceteam despre pape bune şi frumoase cum numai blogăriţele noastre ştiu să pună pe net. Când, cu ochii în toate bunătăţile pământului, m-a lovit o fomicăăăăăă. Zbââââr la bucătărie şi ... ce păpăm? Testing testing uan ciu fri! 
Salată cu macrou afumat
Salată cu macrou afumat

O papă bună care să se facă rapid şi dacă se poate şi singură. Să nu fie multă că nu sunt două ore de când m-am ridicat de la masă.  Şi să fie şi light. Am zis!


Acum light n-aş putea spune dacă e dar rapid s-a făcut. Am tăiat rapidulescu nişte cubuleţe de macrou afumat, apoi tot cubuleţe nişte castravete. Mmmm ... ce mai avem prin frigi? Nişte caşcaval afumat - la fix. Pătrăţele şi dânsul şi direcţia castronel.
Salată cu macrou afumat
Salată cu macrou afumat
Am stors cu aprindere nişte zeamă de lămâie peste toată pătrăţimea cu pricina. 3 linguri de iaurt, un pic de sare, un strop de piper măcinat în fix momentul ală şiiiii ... ce mai punem ... ce mai punem? Right - ultimul moft în materie de condimente, în ce mă priveşte. Mentă - nah!

Salată cu macrou afumat
Saată cu macrou afumat

E mică sălăţica, n'est ce pas? E mică mică dar suficientă pentru o gustare pe repede înainte. 

Salată cu macrou afumat
Salată cu macrou afumat
Amestecat. 
Păpat cu poftă. 
Astâmpărat foamea. 
Întors pe net! 
Pam - pam!   


În secţiunea salate:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu