30 aprilie 2012

Whaaat???

Mi s-a stricat aparatul fotooooo. :-(((( Şi tocmai când făcusem sos olandez! Da! Da! Ăla pentru care mi-am luat eu avânt vreo două luni. Şi m-am umflat în pene de una singură prin bucătărie că pe net n-am putut să mă mai dau în spectacol!!!!

Acum, ce să zic! De două zile studiez un teanc de oferte şi superoferte şi CMOS-uri şi stabilizatori şi zoom-uri optice şi megapixeli. Uuuuuuffff! Dar cred că am scos-o la capăt!


 
Source - Pinterest

Am găsit un Fuji şi frumos şi deştept. Mâine-l aduce mama acasă! Să bibilesc la el până enervez pe toată lumea. Şi să fac cele mai frumoase poze de pe pământ, of course!

16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Culmea e ca oftam de zor ca vreau si eu un aparat nou. Si uite ca mi s-a indeplinit dorinta!!! Cu forta as putea zice :-)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Da! Da! Da! Ce motanel dragalas. M-am topit cand l-am vazut pe Pinterest. As vrea si eu un tigrisor din asta ochios!

      Ștergere
  3. Asa ca, pe scurt, tot raul spre bine, nuuuu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeeeeees! Si dorinta mi-a fost indeplinita, vorba basmului.

      Ștergere
  4. Imi pare rau de patanie, dar....sa stapanesti sanatoasa noul aparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Am sucit jucaria pe toate partile. Cred ca in curand o sa ma si pricep. Nici papa n-am mai apucat sa fac. :-))

      Ștergere
  5. Ador pisoiul din poza!!
    Iti urez sa te bucuri de noul aparat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu il adoooor! Se citeste pe fata lui ce baiat cuminte e! :-) Pune casa la pamant daca ramane singurel. O dulceata! Multumesc pentru urare!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Yeeeeeessss! Chiar in dimineata asta am fotografiat o ciorbica de dovlecei si sunt mai mult decat happy. Abia astept sa-i descopar toate talentele!

      Ștergere
  7. Sa-l folosesti sanatoasa pe noul membru al familiei :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Daaa. Ma doare sufletul dupa Canonul meu destept dar acum mi-e drag si Fuji. Numai ca mai am de invatat cum se foloseste desteptul asta! Shhhhh. Prima poza facuta cu Fuji si postata pe blog e miscata. Dar promit sa devin o meseriasa!

      Ștergere