7 mai 2012

Joaca de dimineata

M-a lovit cheful de joacă la primele ore ale dimineţii! Am tot citit pe bloguri despre brânzica Miez de lapte şi - direcţia magazin că vreau şi eu!  În week-end nici n-am făcut bine ochi  că m-am şi dus la frigider cu aparatul foto de gât să fotografiez drăgălaşa asta de brânzică.


E o brânzică cu gust fin de lăptic, cu o consistenţă plăcută şi o formă foooarte drăguţă care scoate copilăreala, precum se vede, din ditamai Fab Chef-ul.





Evident m-am jucat ca la grupa mică de la grădi şi au rezultat nişte poze cu care - iată - mă umflu în pene pe blogul aici de faţă!

2 comentarii:

  1. piticului meu ii plac castravetii taiati de tine, asa ca am sarcina sa ii tai la fel de maine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, m-ai topiiiit! Mi-ai facut seara de un milion de ori mai frumoasa!

      Ștergere