21 mai 2012

Salata cu naut si branza Cheddar




M-am trezit într-o dimineaţă leşinată de foame - după ce am stat mult şi bine la calculator, of course. Ce să pap - ce să pap! Hai o sălăţică - rapidă, mică, uşurică - numai bună să-l sature pe fomilă aici de faţă!
Salată cu năut şi brânză Cheddar
Salată cu năut şi brânză Cheddar

Am amestecat la mare artă - că în afară de amestecat nu-mi rămânea nimic altceva de făcut - nişte năut din - şi anume - conservă, cu nişte cepică verde (frunze zic!), cîteva feliuţe (transparente de subţirele ce sunt) de ridiche, câteva bucăţele de brânză Cheddar (I love it!), sare, piper, un pic de mentă (shhhhh - recunosc! I am addicted to mint), zeamă de lămâie şi un strop de ulei.
Salată cu năut şi brânză Cheddar
Salată cu năut şi brânză Cheddar

Poftim salată!
Salată cu năut şi brânză Cheddar
Salată cu năut şi brânză Cheddar

Mie mi-a plăcut. Nu garantez că mai găsesc şi pe altcineva! :-)



Din categoria Salate:


2 comentarii:

  1. Sanatate curata salatica ta !! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O salatica modesta cu ce-am gasit prin frigi, dar neasteptat de buna totusi. Merci.

      Ștergere