11 mai 2012

Somon cu stir-fry de legume

E vineri searaaaa, cine are chef de gătit chestii complicateee? Nici eu! :-) Noroc cu puiu care mi-a scos din congelator două felii de somon şi m-a salvat de bătut câmpii prin vraful de reţete, vineri seara, la ora 19 şi 25.
Somon cu stir-fry de legume
Somon cu stir-fry de legume
Somon cu nişte legumici perpelite la mare grabă. Mi-am tras mai acu cîteva săptămâni o pungă cu legume chinezeşti de-alea de-mi plac mie cu baby corn, broccoli, morcovei, castane de apă şi încă nişte chestioare bune bune. Yummi! Un pic cam scumpicele - shhhh, dar aşa când şi când n-o fi foc!


Somon cu stir-fry de legume
Somon cu stir-fry de legume

Pey ce-ar fi de povestit? Un strop de ulei, zbang cu legumele în tigaie, un pic de sare, un pic de mai mult piper cu lămâie, sfârâială maximă vreo câteva minute, bineînţeles amestecat, zguduit frecvent toată tărăşenia - că altfel de ce să-i zică stir-fry?!? Era să uit că am pus (c-am cu frică că nu m-am mai jucat cu chestia asta pănă acum) şi nişte sos de peşte. Sărat şi cu un iz plăcut. Decât că nu prea s-a simţit. Fricoasă deh!
Somon cu stir-fry de legume
Somon cu stir-fry de legume
Le-am scos frumos pe o farfurie (pe dânsele - legumele) le-am aranjat la mare artă. O simfonie de culori, ce mai!!! :-) Făcut poză, lăsat prostiile şi trecut la prăjit peştele. Pe care l-am uscat frumos cu nişte şervete de hîrtie, l-am sărat, pipărat, l-am dat prin făină şi zdrang cu el în uleiul încins. L-am prăjit frumos pe toate părţile - şi moamă ce-mi place cât de frumos se prăjeşte peştiulinul ăsta. Nu se ciufuleşte, nu se lipeşte, nu se sfărâmiţează. Per-fect!

Somon cu stir-fry de legume
Somon cu stir-fry de legume
Pus şi somonul pe farfurie, stropit tot balamucul cu lămâie, chemat băiatul şi mâncat amândoi ca sparţii! Teoretic că practic mai mult de o bucată nu poţi să papi că e foarte săţios.

Somon cu stir-fry de legume
Somon cu stir-fry de legume
Vineri seara? Mâine nani până când vreau io! Şi plimbat până la loc comanda! Şi stat prin parcuri în neştireeee! Yu-huuuu! Week-end plăcut!

8 comentarii:

  1. Ce bun trebuie sa fie!Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost tare bun. E un peste atat de gustos. Multumesc pentru comentariu si pentru urare. Week-end placut!

      Ștergere
  2. Foarte sanatos in primul rand!Si in al doilea rand eu ador pestele de orice fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noroc cu puiu, care are grija sa mancam peste cat de des se poate. Pe mine ma cam necajeste mirosul de peste - pana il prajesc. Dar merita!

      Ștergere
  3. e bun pestele! Iar somonul e rege! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gustos si sanatos, perfect pentru un sfarsit de saptamana. Arata tare apetisant!

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicios! Maine fac si eu din nou somon (la cuptor), a devenit preferatul nostru:)
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu eram un fan prea infocat al pestelui. Dar de cand cu somonul asta sunt pe cale sa-mi schimb preferintele ... Problema e ca e cam scumpicel.

      Ștergere