2 mai 2012

Trattoria Roma - Drumul Taberei


Povesteam acum câteva săptămâni (pe vremea când eram pedepsită la domiciliu pentru că n-am fost totuşi cea mai cuminte fată de pe pământ şi am răcit zdravăn) - povesteam deci - cum am primit eu un Cheesecake de la Trattoria Roma. Ieri am trecut din nou pragul acestui restaurant care ne e foarte drag pentru că ne-am simţit mereu bine aici, mâncărica este foarte gustoasă, e foarte curat, servirea e fără reproş, preţurile OK. S-a deschis terasa şi ne-am aşezat acolo - e verdeaţă în jur, răcoare şi linişte. În ultimul timp am ales să ieşim la restaurant mai pe la ora după-amiezii şi bine am făcut pentru că este mai puţin aglomerat şi fum deloc. 


 
De obicei ieşim cu prietenii, de data asta însă am fost doar noi doi. Eu am ales Piept de pui umplut cu Camambert şi garnitură de Cartofi aromaţi. Mister B. şi-a luat un Muşchi de porc împănat cu usturoi şi sos de vin roşu şi o garnitură de orez cu parmezan. Cartofiorii mei au fost fenomenali. Nu ştiu cât de reprezentativă e fotografia pentru că m-am folosit de telefonul mobil (deh! - Fuji încă n-are hăinuţă să mi-l atârn de gât) însă aromaţii mei  arătau mi-nu-nat! Crusta? Perfectă! Rulourile sunt preferatele dumnealui - dar de data asta le-am comandat eu. Bine făcute şi foarte prezentabile. 


 
Muşchiuleţul din farfuria dumnealui ştiu exact cum se prezintă pentru că l-am mai mâncat de vreo două ori aici. Şi nu vorbesc din amintiri pentru că bineînţeles că mi-am înfipt furculiţa cu neruşinare şi-n friptura dânsului. Iată încă un avantaj când restaurantul e un pic mai puţin aglomerat! :-) Te dai în stambă fără martori. Again - sosul e de zile mari! Nu ştiu ce ciupercuţe folosesc dar au un guuuuust!!! Mă topesc. 

Cireşa de pe tort a fost de data asta tarta cu fructe de pădure şi îngheţată. Am mai mâncat varianta cu mere, însă am zis să încerc şi cu fructe de pădure. Nu ştiu care variantă îmi place mai mult, n-aş putea să aleg. E o combinaţie care-mi place teribil. E un foietaj fierbinte cu fructe, deasupra căruia se pun câteva cupe cu îngheţată de vanilie. Combinaţia e perfectă! E desertul meu preferat - uşor şi mai puţin dulce. Eu spreciez deserturile care nu-mi ridică glicemia până la cer. Desertul ăsta a fost descoperit trăgând cu ochiul prin vecini. L-a comandat un tip de la masa alăturată and I was like - WHAT'S THAAAT! Arăta atât de bine încât am uitat instant că eu nu mănânc chestii cu mere şi-am comandat fără să clipesc.
Tartă cu fructe de pădure
Nu suntem la prima vizită cum ziceam. Noi sau prietenii noştrii am mai încercat şi Cotlet cu sos de smântână şi vin alb, Muşchiuleţ cu sos de brânză şi nuci, Frigărui picante de pui cu sos de iaurt, Doradă în crustă de sare, Supă cremă de roşii, câteva salate, o pizza super bună - Romana se numeşte - cu anşoa şi capere. Ne plac chestiile sărate şi pizza asta e exact pe gustul nostru. Sper că mi-am amintit cât de cât corect denumirile din meniu, dar in linii mari sunt sigură că memoria m-a ajutat. 
Preferata dumnealui e blondă!

Încheiem cu bericioaica preferată a lui puiu, că doar am sărbătorit  1 Mai, corect? Eu credeam că e neagră, el susţine sus şi tare că e blondă!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu