24 noiembrie 2016

Iar am scapat nesupravegheata la Whittard of Chelsea :)

Daca chiar vrea cineva sa stie unde am intotdeauna chef sa merg, no matter what, ei bine locurile alea trei sunt - Carturesti, Paul sau dear, dear, dear, lovely Whittard of Chelsea.
 

Whittard of Chelsea

Am mai spus povestea cu happy placeurile mele. Magazinul asta de ceaiuri e un coltisor de poveste pentru mine.
Miroase a ceai si a cafea buna buna si ma uit la toate cutiile si cutiutele cu biscuiti si cu ciocolata calda. Si-avem si cesti ... Ahhh, credeti ca ar fi vreo problema daca mi-as stabili domiciliul acolo?
 

Whittard of Chelsea

De nu m-as jena de doamnele dragute care vor mereu sa ma ajute cu lamuriri, as uita sa mai plec. Nu m-am dat dusa nici de data asta, fara o micuta colectie de plicuri - dintre care preferatul meu a fost cel galben. O combinatie de lamaie cu ghimbir si echinaceea.
 

Whittard of Chelsea

Am pus insa ochii pe un ceai de bergamota si mango. Nu pot sa va spun cum miroase. Well, Mos Craciun, acum s-a rezolvat, stii ce-mi doresc, da? :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu