3 aprilie 2012

Salata de fasole rosie

Am învăţat sălăţica asta de la Mălinuţa şi cum pun mâna pe o conservă de fasolică roşie reţeta spune că trebuie să mai pun mîna şi pe nişte busuioc verde, which is pretty hard to get lately.

Salata de fasole rosie
Salată de fasole roşie


Cum se face că atunci când am nevoie de mentă verde, pe raft găsesc numai rozmarin. Dacă vreau rozmarin ... ce să vezi?!? Raftul plin de salvie. Şi tot aşa ... Iar de cumpărat ghivece - nu mă îndur. No way. Cum să jumulesc bietele plăntuţe? So - busuioc la plic.

Am nevoie de:
o conservă de fasolică roşie - dacă n-am de lucru mă apuc să pun fasole uscată la înmuiat, să fierb în enşpe mii de ape, which reminds me că am teribil de mult de lucru! :-)
câteva frunzuliţe de busuioc verde
câteva fire de ceapă verde (la salata asta merge multă ceapă verde - doar frunzele)
zeamă de lămâie cu nemiluita (the more - the better)
nişte ulei
un strop de sare
Salata de fasole rosie
Salată de fasole roşie
Acum se naşte întrebarea ce-i cu ceapa aia roşie din poze. Nu e nimic - stă şi dânsa în cadru pentru că e frumoasă. N-am avut ce să-i fac. :-).

De aici încolo nu e mare chestie. 
Scurg fasolica de zeama din conservă, o spăl, o las bine-bine la scurs într-o strecurătoare.
Toc frunzele de ceapă verde. 
Toc fin-fin frunzuliţele de busuioc. 
Zang deasupra zeama de lămâie. 
Ulei, sare. 
Las puţintel să se întrepătrundă gusturile and that's it!

E bună - bună! Nu mă aşteptam să fie atât de bună! La început combinaţia mi-a sunat cam strange. Acum însă: câtă e - atâta pap. Şi nu mai spun cât de bine arată şi cât de bine miroase. Rapidă, săţioasă, ţine bine de foame şi mai e şi super sănătoasă după mintea mea. 
Salata de fasole rosie
Salată de fasole roşie

Nu prea se înghesuie nimeni să încerce iar my partner nici n-a vrut să se apropie. Ceva la salata asta îl trimite în camera alăturată. :-) Dar deh! Nu ştie ce pierde. Right?

În secţiunea Salate:


4 comentarii:

  1. Foarte frumos blogul tau Chef :*, totul arata minunat si presimt deja ca te voi invidia pt fotografiile profesioniste. :)) Felicitari si succes !!

    RăspundețiȘtergere
  2. rapid si gustos!!imi place!!O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere