5 mai 2012

Crema de branza cu verdeturi

Iubesc dimineatile de vara!!! Frigiderul e plin ochi de verdeturi - doar sa aleg. In dimineata asta m-am foit de zor prin bucătărie, nehotarărâtăăăă. De fapt nu aveam tot ce-mi trebuia să fac ce-aş fi vrut. Mă bătea gândul să ajung şi pe la coafoooor. Să ajung fuga fuga şi la Zara Home. Şi toate astea până face ochi somnorosul. 
Cremă de brînză cu verdeţuri
Cremă de brînză cu verdeţuri

Până la urmă m-am hotărât - o cremă de brânzică. Avea fata în frigider o brânzică bună bună de oaie, grasă, untoasă. Dar cam neglijată în ultimele zile aşa că trebuie să-i găsesc urgent o întrebuinţare. 

Aşa se face că am scos pe masă untuleţ, smântăna, un snop de mărar, altul de pătrunjel, codiţe de ceapă verde şiii .... Yuuummm!!!Tocat verdeţurile, frecat puţin untul să se înmoaie, sfărâmat brânzica cu furculiţa - pus toate cele într-un castron, amestecat şi - papa-i gata! Mai mergea şi un pic de piper şi cică şi un pic de chimen praf şi pulbere ca să zic aşa. Dar n-am avut chimen iar de piper am uitat.

Am mai necesitat nişte pâinică prăjită şi miam-miam, slup-glup!

8 comentarii:

  1. Tare buna si tare bine arata! Deja mi s-a facut pofta. Si noi iubim tare mult aceasta crema de branza facuta in casa. Yummy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E gustoasă, săţioasă şi se face cât ai bate din palme. Merci Alice pentru vizită. Te mai aştept cu drag!

      Ștergere
  2. Iau si eu o felie de pe farfuria ta :)!
    Si mie imi plac tare mult cremele de branza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, imi place mult crema de branza cu multe verdeturi. Intr-adevar eu pun si chimen dar merge si fara :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as pune chimen, dar am un mofturos la domiciliu care e certat cu chimenul. :-)

      Ștergere
  4. Super! Dupa gradul de dificultate, intra cu brio in categoria "Retete recomandate barbatilor"(poate o infiintezi, nu prea am vazut-o si in alta parte)... mai ai asa retete complicate? :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am, mai am. :-) Buna idee! Il pun si pe dumnealui sa studieze, poate ma surprinde intr-o zi! :-)

      Ștergere